piątek, 24 grudnia 2010

Panoramiczne Kioto



2 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia!
    Prawdę mówiąc strasznie Ci zazdroszczę tej
    możliwości mieszkania w Japonii, bo jest to moje największe marzenie.
    Na tego bloga trafiłam przypadkiem.
    Uwielbiam czytać właśnie takie i poszukiwałam ich, wreszcie trafiłam na taki japoński.
    Z racji tej chciałam się zapytać, jeśli mogę oczywiście - Jak udało Ci się zdobyć wizę do Japonii? Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyś udzielił mi parę wskazówek związanych z tym tematem.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Publikujesz piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polacy wizę do Japonii otrzymują na lotnisku od ręki na 3 miesiące. Jest to oczywiście wiza turystyczna, nie pozwalająca podjąć pracy. Aby otrzymać jakąkolwiek inną wizę odsyłam na poniższy adres: http://www.mofa.go.jp/j_info/visit/visa/

    OdpowiedzUsuń